Етикети

, , , , , , , , , , , , , , ,

Здравейте на всички приятели по съдба.

Почвам втора тема за шампоаните , тъй като понатрупах опит последните няколко години и  имам какво да  споделя по темата .Първата тема може да прочетете ТУК 

  1. Някой – някъде из коментарите беше написал за Head and Shoulders.Въпреки че е високо рекламиран и е за пърхут го изпробвах ..та заедно с него и маската им.При мен ефектът беше леко намаляване на сърбежа и ДО ТАМ🙂. За моето скалп – псори тези продукти не са ефикасни .

2.  Шампоаните на ЗДРАВЕ АКТИВ. Отново за пърхут основно.. но риск печели риск губи. За пърхут може би са супер.. за псориазис не стават .

След тези 2 комерсиални продукта минах на малко био – алтернативи .

3. Handmade Naturals – шампоан против псориазис . Добрата новина е че този шампоан е изцяло натурален , лошата  – просто леко облекчава сърбежа и люспите , НО ми подейства  порядъчно добре в комбинация с балсам на Pure Nuff stuff . Сега от дистанцията на времето си мисля , че съдържанието на  органично върджин кокосово масло , алое вера, растителен глицерин, восък с емулсиращи свойства, витамин E и  етеричните масла в този балсам са наистина една много интересна комбинация . Разбира се има още един минус, нито шампоанът ,нито балсамът са от евтините , но аз лично си ги поръчах няколко пъти , защото рядко се случва два продукта да подействат толкова успокояващо на скалпа ми – както се вика „Неочаквано добра комбинация “ . Ако все пак някой наистина се заинтересува от тези марки Pure Nuff Stuff произвеждат и шампоани , както и всякаква друга козметика . На мен ми станаха една от любимите марки. Който проявява интерес , може да разгледа официалния им сайт : http://www.purenuffstuff.co.uk 

4. Твърдият шампоан на  Lush – SOAK AND FLOAT . Твърдите шампоани са интересен продукт , който открих – визуално приличат на  малки сапунчета , но това не трябва да ви бърка – всъщност са супер пенливи и много икономични.Специално този  е с катран. Има успокояващо скалпа действие . Разбира се не лекува , но всичко , което внася по – малко люспи върху дрехите ми е добре дошло . Поръчах си го 2 пъти , но честно казано след това реших да търся по – добро решение .Аз съм максималист и наистина търся продукта , с който ще се чувствам спокойна след баня и ще знам ,че постигам оптимални резултати. Но ако сте експериментатори като мен , пробвайте  – все пак всички знаем , че при псориазиса – при различните хора , помагат ралзични неща.

5.Шампоан НЕОВАЛ ТАР – честно казано като видях комбинацията от Хвойнов катран, салицилова киселина и сарсапарила си помислих , че най – накрая някой е направил перфектния продукт за псориазис. Да ама Не. Този шампоан се оказа голямо разочарование за мен . Може би заради твърде високите ми очаквания . Е – не ги оправда. При мен – НЕ успокоява сърбежа , премахва  големите люспи , но някак си пък стават  много ронливи . Не бих си го поръчала пак .

6.Шампоанът на Алверде – Ultra Sensitive – без силикони , парабени , алкохол и т.н .С времето станах фен на тази марка на ДМ. Това им е собствената марка за натурална козметика – тъй като ги няма ГОЛЕМИТЕ дразнители на скалпа , този шампоан е доста порядъчен от към ефикасност – цена. Разбира се не очаквайте чудеса, но ако искате нещо евтино като алтернатива , може да пробвате този шампоан а с малко добавен зехтин в него … става супер

Това е засега от мен .. в момента ползвам още два нови продукта , ще драсна една тема по – нататък и за тях