Етикети

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Споделям с вас , какво ми написа един приятел преди време , което му е помогнало да тушира плаките.Моля имайте предвид ,че той е използвал първоначално локални кортикостероиди, които лично аз не препоръчвам.Ако решите да изпробвате неговият начин, посъветвайте се задължително с  лекар.

„Приятели, май открих формула, която при мен вече действа повече от месец и половина. От тогава нямам плаки, болки, кръв и опъване, само понякога умерен сърбеж. Та тактиката е- започвате 2 дни сутрин обед и вечер да мажете навсякъде със смес от 1 опаковка Клобедерм, 1 опаковка Локоид липокрем и минимум 50 до 70-80 грама вазелин. Количеството е спрямо засегната територия и колко ще ви трябва. После, след като свърши това продължавате с 5% салицил пак във вазелин. Последното обаче горещо препоръчвам да се направи в аптека. 200 грама излиза 6.50 поне в Пловдив и според мен е една разумна цена, а и самата смес е една от най-действащите и най-изчистена от химикали! Късмет и се надявам да съм помогнал! :)