Етикети

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Здравейте приятели,

Дръжте се.. още малко и зимата ще свърши🙂 ,,всички знаете , че зимният сезон определено не е нашият сезон :)…

Имам една голяма молба към всички вас , колеги ми по съдба.

Моля ви ,нека всеки ,който е успял да постигне резултат с някакво лечение да ми напише своята история за това ,което му е помогнало на адрес :

abaklaian@gmail.com

Съответно, ако имате и продукти,които считате за чиста загуба на време и пари ,също ми пишете и за тях.Обещавам да публикувам всяко ваше писмо , защото заедно сме силни и споделяйки си  е много по – лесно за всички ни.

Целта ми е да превърна този блог в едно малко обединяващо царство

Лично аз се обърквам от форуми със стотици мнения.Мисля , че така би било по-лесно за всички ни.

Пишете ми !!

Очаквам ви🙂