Етикети

, , , , , , ,

Преди време се заинтересувах от психологичните причини на болестите. Очевидно беше,че само с външно мазане няма да се получи.Общо взето минах през почти всички духовни учители,техните учения и т.н.Смятам да публикувам това , което всеки един от тях казва за псориазиса , както и за болеста като цяло. Започвам със световно известната Луиз Хей.

Истината мили ми хора е , че  цялата тази информация по един или друг начин промени живота ми. Дано помогне и на вас

„КОЖАТА ни представлява нашата личност. Проблемите тук обикновено означават, че усещаме заплаха за индивидуалността си. Смятаме, че другите ни управляват. Някои са дебелокожи, а други „с нежна кожа“ понякога другите ни „влизат под кожата“, друг път се чувстваме като „одрани живи“, нервите ни се намират точно под кожата.

Един от най-бързите начини за лечение на кожните проблеми е да се погрижите за себе си, казвайки си наум „одобрявам себе си“ по неколкостотин пъти на ден. Вземете обратно силата си.“

„Псориазис – ветоятна причина :

Страх от нараняване. Умъртвяване на сетивата и вътрешната същност. Отказ да се поеме отговорност за собствените чувства.Страх, че ще те обидят. Загуба на самоусещане. Отказ да приемете отговорност за собствените чувства..Нов мисловен модел:

Осъзнавам радостта на живота, заслужавам и приемам най-доброто от живота. Обичам и одобрявам себе си. “

Това мили ми колеги по съдба, го повторете и 100 или 1000 пъти.. важното е да вярвате и да го чувствате.

Завършвам с цитат от книгата на Луиз Хей – „Излекувай живота си“

В безкрайността на живота, която ме обгръща, всичко е съвършено, цялостно и завършено.

Всеки, включително и аз самият, изживява богатството и целостта на живота, по начини, които имат смисъл за нас.

Сега поглеждам с любов към миналото и избирам

да се поуча от досегашните си преживявания.

Няма правилно и погрешно, нито добро или лошо.

Миналото е завършено и с него вече е приключено.

Съществува единствено изживяването на настоящето.

Обичам себе си за това, че минавайки през миналото

съм се насочван към сегашния момент.

Споделям това, което съм, понеже зная, че в нас живее единен дух.

Всичко в моя свят е наред.

Дълбоко в мен има един бездънен кладенец от любов

Сега позволявам на тази любов да достигне повърхността.

Тя изпълва ума ми, съзнанието ми и цялото ми същество, излъчва се навън във всички посоки и се завръща при мен в по-големи размери.

Колкото повече любов използвам и дарявам, толкова повече имам и мога да дам, запасите са безгранични.

Когато използвам любовта се чувствам добре, това е израз на радостта вътре в мен.

Обичам себе си

и затова се грижа с любов за тялото си.

С любов го храня и то откликва с любов, изпълнено с жизненост и енергия.

Обичам себе си

И затова си осигурявам удобен дом, който задоволява моите нужди и в който е радост да се живее. Изпълвам неговите стаи с вибрациите на любовта, така че всички, които влизат в тях, включително и аз самият, да почувстват тази любов и да бъдат подхранвани от нея.

Обичам себе си,

Затова работата ми е такава, че изпитвам истинска радост от нея и тя оползотворява всичките ми творчески способности и таланти.

Обичам хората,

с които работя и заради които се трудя, те също ме обичат и доходите ми са добри.

Обичам себе си

И затова мисля и се отнасям с любов към всички хора, тъй като зная, че онова, което давам, се връща при мен в увеличени размери. Привличам само любящи хора къмсвоя свят, защото те отразяват това, което представлявам самият аз.

Обичам себе си

И затова прощавам и напълно се освобождавам от миналото и от всички досегашни преживявания и съм свободен.

Обичам себе си,

затова обичам всичко в настоящето, преживяван всеки момент като добър и знам, че бъдещето ми е щастливо, радостно и сигурно, защото аз съм любимо дете на Вселената и тя се грижи за мен с любов в този момент и завинаги.

Така да бъде.