Този опит за мен беше най – успешен. От този крем ми изчезнаха 50 процента от петната. За съжаление още боря 3 по краката и няколко по главата. Важното е , че повече от година съм в ремисия благодарение на него.малко предистория: Около Коледата на 2010, се обади една приятелка на майка ми , която също има псориазис , да препоръча някакъв зелен крем. Каза , че бил чудодеен и много и помогнал.Бил билков и го продавал някакъв човек от Пловдив.Викам си , какво толкова – ще пробвам.Казах на майка да ми купи един, но задължително да го пита дали има кортикостероиди в него.Човекът се оказал изключително любезен и обеснил , че крема е направен от изцяло природни продукти. Трябвало да се маже задължително след къпане по 2 пъти на ден.Както разбрахте кремът се оказа зелен  и изключително цапащ. Има някакви финни частици в него, напомнящи на ексфолиант. В началото ,когато започнах да го ползвам, петната ме сърбяха и се зачервяваха ужасно много .Въпреки това аз не се отказах и продължих да се мажа.Нещо в мен подсказвапе , че не трябва да спирам. Искам да ви кажа ,че резултатът дойде доста бавно.След около 3-4 месеца яко мазане , петната започнаха да избледняват, докато не изчезнаха напъло.Тези петна, които ми останаха продължавам да мажа и до днес. За съжаление ефект вече няма. Очевидно и към това лечение стана резистентен,въпреки това кремът не позволява на петната да се разпространяват. Доколкото разбрах има и други хора, доволни от този крем. Повечето от тях са в ремисия.Друг плюс се оказа,че този крем е и  изключително икономичен. Една опаковка струва 20 лева,като се ползва повече от 6 месеца.На фона на скъпите лекарства , които ни пробутват , мисля  че парите не са много  и си струва да опитате. Все пак се въздържам от обещанието , че ще стане чудо. При всеки реагират различни методи и лекарства.Дори на мен не ми помогна напълно, а излекува една част . Ако някой желае да му дам телефон и информация за човека , който го продава,нека да ми пише , ще се радвам да помогна.