Етикети

, , , , , , , , , ,

Последният път , когато посетих лекарски кабинет ми предписаха Гландол капсули и крем за мазане.Добрата новина е ,че този крем не съдържа никакви стероиди.
„СЪСТАВ: Вода, пропилен-гликол, бораго официналис, петролат, изостеарил-гиглицерил, сукцинат, парифин, токоферол. ПОКАЗАНИЯ: Увеличава способността на кожата да задържа вода и забавя процеса на стареенето и. Подходящ е след прилагането на кортикостероиди. ДОЗИРОВКА И ПРИЛОЖЕНИЕ: Да се нанася често върху всички сухи участъци на лицето и тялото.“
Ако трябва да съм честна ,капсулите ги пих за кратко, затова не мога да коментирам ефектът им. От крема обаче съм доволна.Определено има леко подобрение . Ползвах го лятото .Разбира се съчетанието на слънце,морска вода + крема е от значение. Лично за мен слънцето не е бил решаващ фактор при лекуването ми , но в този случай се получи добре . Искам да споделя с вас , че когато нещо ми помага , аз го спирам за известно време.Забелязох , че при мен псориазисът привиква бързо и става резистентен към различните лечения.Така че това ,което направих беше да спра мазането за известно време. Сега почнах отново , резултатът обаче е далеч по-различен от преди.Кремът облекчава сърбежите и сухата кожа,но ефектът е значително по-слаб. Може би грешката ми е в това,че изобщо не е трябвало да спирам с него.. незнам. Тъй като ми свърши опаковката,смятам да си почина от него за още няколко месеца и след това да пробвам отново с крем , но този път да пия и капсулите,така че оставям темата с гландола отворена.

псориазис